dijous, 4 de juny del 2009

Llibre sobre el camí de l'adopció


Quan l'estiu passat, ara farà més o menys un any... estàvem immersos en el C.I. vaig tenir una idea...

Les meves amigues mares, sobretot una d'elles, havien fet uns llibres preciosos sobre els seus fills i filles, amb ecogràfies, records, etc...

Jo volia fer una història, la nostra és ben diferent, volia tenir un conte, on el meu fill pugui buscar el seu orígen, el perquè és i serà un nen tan desitjat.

Una companya de camí em va recomanar un llibre... Esta es nuestra historia de ediciones SM de Ana Berasategui i Blanca Bengoechea, és ideal per les que no tenim gaire temps, és una plantilla genial per copsar el nostre camí fins al nostre angelet.

2 comentaris:

  1. Hola,
    aquest llibre me l'he mirat i l'he fullejat... estic pendent que surti en català per comprarme'l...
    Laura.

    ResponElimina
  2. Hola germaneta!!!
    em sembla genial aquest blog...
    Els tiets, o sigui, l'Alberto i jo, esperem poder fer un munt d'aportacions!!!!
    Per cert quan vinguem del País Basc m'encantaría que em deixessis veure i fullejar aquests llibres, segur que són interessantíssims!!!
    Muxu bat!!!

    ResponElimina