dimecres, 17 de juny del 2009

I arriba el 4r i el 5è




Això rutlla, avui de dos en dos...

Aquesta princeseta tan bonica ve de la Mònica i en David, i el conte no m'ha agradat...
M'HA ENCANTAT, la bellesa sempre és en el interior, i sovint coses molt tristes ens fan plorar i a la vegada feliços, no????
Moltes gràcies...

La Granota (o és una dragonet???) ve d'en Miquel i la Núria, i és super refrescant!!! parla de que els nens tenen un sisè sentit, saben quan se'ls estima, i de gran aquesta innocència i puresa es perd... per això m'agrada Peter Pan
Moltíssimes gràcies...


Petons a tots 4 muaks.... ah i la llepadeta d'en Denis, us ho prometo amb cada carta - desig, udola es posa content i remena la cua, jajaja... a veure amb el peque què farà...

3 comentaris:

  1. És una sargantana, que diuen que donen sort :D
    Es que sóc prou roina amb el dibuix, jejejejej!

    Una abraçada fota,
    Nür

    ResponElimina
  2. M'agrada el punt de vista que li has trobat, ja et vaig comentar que no estava convençuda del tot ;-)
    Quan en tingui més, publico també el vostre :-)

    ResponElimina
  3. Buenos días, voy a enviarte un pedazo de tejidos con mucho gusto
    Noella

    ResponElimina