dilluns, 22 de juny del 2009

Cami cap a Mali


Ara si el Kiko i jo escriguéssim a la vegada, tindríeu dues reunions diferents... jejeje

Jo soc optimista de mena, i en Kiko toca amb els peus a terra...

De fet avui ha estat la última reunió amb grup, amb una psicòloga, la que després farà el seguiment del petit@...

No ens han dit res en concret, ja sabeu que aquí no es mulla ningú... Però ens han deixat petites pistes...

Pels d'Etiopia, la crisi també ha arribat a aquest país i els estan arribant més nens que mai, molt petitons, i això els ha permès alleugerir una mica el procés.

Pels de Mali, no hi ha hagut la terrible comissió d'abril, però a compte del "cupo", els estan deixant tramitar expedient, de moment 10... i esperen noves propostes, de totes maneres fins al setembre ens han dit que no esperem notícies...

Les parelles que estan més o menys com nosaltres conten viatjar aquest any... Ui ui ui... i la habitació sense fer, jejeje (jo treballo en una botiga de mobles, ja em veig demanant favors, jajaja).

Res que no ens han dit res en concret, però per la cara de la psicòloga, i la de la Pilar, la cosa va anant... amb pas de formigueta, però va anant...

1 comentari:

  1. Marta, que publiques tants posts de cop que quasi em perdo aquest...
    Aquest any viatjareu??????????????? però si això és jaaaaaaaaaaaaa... no em deies que si jo havia de firmar a finals d'any era d'aquí poc, doncs aplica't el cuento!!!

    Mare meva mare meva... així la cosa rutlla, a poc a poc però rutlla... la maleïda comissió, un pet al cul a tots, i ja veuries si funcionarien, uff...

    Però en qualsevol cas, i encara que no us hagin dit res del cert, el millor és que NO HI HA MALES NOTÍCIES, no estan els expedients aturats i tot va endavant.

    Que bé!!!

    ResponElimina