divendres, 19 de juny del 2009

Avui he vist un angelet

La Beni, ja ha signat
Dimarts va fer els 3 anys des de que va tirar la solicitud a la Gene... i avui a les 11 ha signat l'assignació... Li han donat un foto del (no sé si ho escriuré bé?) Ybelt i és molt petitó i bonic, té 4 mesos i un pes molt just per l'edat, cosa no gens estranya, una mirada desperta, i la meva amiga, després d'una dura i llarga adopció torna a ser mare...
Ens hem abraçat com dues figues-flors, plorant d'alegria, he imaginat el meu moment, i he vist la llum, un dia companyes, també tindrem la nostra estrelleta en braços, i aquest dia, tard o d'hora arribarà...

Estic molt contenta, i avui tot son flors i violes...
El mareig ha tornat, però i què... estic enmig del camí...
Petons,

2 comentaris:

  1. Bé! Tres anys, uf, a voltes pense que no arribarà mai, però arriba, encara que siga després de tres anys.
    Una abraçada i enhorabona a la Beni!
    Nür

    ResponElimina
  2. Quina il.lusió....només d'imaginar-vos a les dues abraçant-vos ja em venen les llàgrimes als ulls d'emoció!!!

    ResponElimina