dimecres, 10 de juny del 2009

22 de juny



Encara falten molt dies...

En Kiko, en Denis i jo tenim planejades unes mini vacances a Susqueda, a un paratge ideal per desconnectar de tot... És una casa rural http://www.elsterrats.com/, que és ideal, la Glòria i en Koldo et fan sentir com a casa teva, i en Denis és el rei entre les seves dues gossetes...

Però abans de marxar... el dilluns tenim una REUNIÓ SOBRE MALI A IPI, a veure que ens expliquen, jo no sé si el meu vèrtigen és culpa de l'estrès i nervis, de veure que ens explicara la Pilar (Bet tu que viatjaràs a Mali t'informaré de primera mà)...

Així que au a aguantar una setmaneta més...

I ara cap al metge a veure si em vol firmar l'alta...

Petons...

2 comentaris:

  1. L'enllaç de la casa no funciona... em sembla que t'hi sobra el "mas" ... :-)

    Quina enveja que em feu... nosaltres estem sense un duro, però alguna escapadeta caurà, segur...
    i ja informareu de la reunió (t'ho he dit a l'altre comentari!!!)... és que noia, quina feinada amb tants posts junts!!

    ResponElimina
  2. Unes vacancetes al mig de la espera... us aniràn genials!
    Espero que dilluns tingueu bones noticies i bones vibracions.
    Per cert... al meu blog demanava us demanava si adoptaveu a ivori... encara no us relacionava del tot amb Mali... ja us tinc fitxats ara, jeje.
    Per cert... estic esperant la vostra direccio per poder-vos enviar un desitget.
    Millora't.
    Laura.

    ResponElimina