dimarts, 4 d’agost del 2009

El 26è és el primer dels QP


Avui he rebut uns pallassets molt molt originals i divertits, amb un desig... I un poema... Son la Sílvia i l'Emilio, uns del Pilotassos i futurs tiets de colla...

Quines ganes d'anar al riu amb el peque, en Denis i ells dos!!!

El desig:

DESITJO QUE MOLT PERÒ QUE MOLT AVIAT ELS OCELLS CANTIN EL SEU NOM.Silvia….. bueno y Emilio (que cosió a máquina los bordes de la tela)

I el poema:

Dame la ternura des del sueño,
dame ese cucurucho de sorbete que tenés en la sonrisa,
dame esa lenta carícia de tu mano.
Yo te daré pájaros
que cantaran tu nombre
des de lo más alto de los árboles.
Te daré piñas, zapotes y nísperos,
enredaré maizales en tu pelo.
Yo invocaré los dioses de nuestros antepasados
para que caigan tormentas,
para que miedosos y cogidos de la mano,
miremos la furia del rayo y del relámpago.
Yo tejeré ilusiones con ramitas y hierbas,
tocaré las rocas para que brote agua, y nos bañemos,
yo haré poemas, cantos,
mi amor, cuando me hayas mirado,
cuando corra las cortinas del sueño,
cuando me coma el sorbete de tu sonrisa.
Moltíssimes gràcies, wapos, ens ha encantat!!!! Muaks

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada