divendres, 28 de juny del 2013

I el meu cap dona voltes...

Fa dies que el meu cap rumia, que dona voltes, en Madou a vegades demana un germanet, i a mi també m'agradaria, però la situació en la que ens trobem... Ufff... impossible fer calaix... i això de la loteria... pues va a ser que no!!!
El meu cap però dona voltes, han passat ja tres anys... i tornar a Mali, seria fantàstic... però... està la cosa molt parada...
Així que us demano consell... algú em pot informar de l'adopció Nacional???
Potser, ens tornem a tirar a la piscina, i comencem una altre aventura, aquesta vegada sense grans viatges, ni avions, ni maletes, però amb ganes de fer més gran la família...

Muaks...

2 comentaris:

  1. Hola Marta,

    La verdad es que están todos los países con sus más y sus menos. Y muchos están cerrados, pero creo que si de verdad queréis el hermanito, debéis empezar cuanto antes.
    Los años vuelan y si yo llego a saber que esperaría tanto hubiera empezado antes la adopción.
    En nacional están mirando de favorecer los trámites y mejorar el proceso. Podríais informaros de como van ahora. Ya sabes que antes eran muchos años, y ahora no sé si ha mejorado.

    un abrazo

    ResponElimina
  2. Hola Marta,
    doncs la cosa està sobre els 3-4 anys. Ja veus. O sigui que si voleu un altre xuru, ja cal que us hi poseu...

    Que valents voler tornar a començar!
    ànims!
    Bet

    ResponElimina