dilluns, 26 de març del 2012


Sobre la privatització... avui llegia la Gloria... i m'he adonat una cosa... Amb la nova política de Google, he perdut molts del blogs... Molts privatitzats, no hi puc accedir, ja que el compte de google m'agafa una adreça amb la que no tinc permís... quin pal, suposo que ens deu passar a tots, i si com diu la Glòria estaria bé, poder demanar permís per continuar llegint les aventures dels companys - companyes de camí...
Entenc la privacitat, i que quan es tracta de menors, vulguem ser prudents, però a mi el blog em va ajudar molt en la època d'espera, i suposo que la gent que ara comença també, els ajuda, per això és una pena que no puguem accedir a totes les històries, però en fi... Els que continuem aquí estem, jo continuaré explicant la petita història del meu peke, perquè és un diari per ell, perquè en els moments difícils estàveu aquí comentant, i en els alegres també reieu, veu veure en Madou des del seu inici, i formeu part de la seva història...
Muaks!!!

1 comentari:

  1. Y aquí seguiré yo leyéndote y visitándote... porque cuando esperamos los blogs nos ayudan mucho. Yo también he perdido muchos blogs porque al privatizarlos ya no se encuentran fácilmente. Besos

    ResponElimina