divendres, 8 d’abril del 2011


En arribar la xocolata ni fu ni fa... A mica en mica, i sempre especificant que sigui amb llet, ens va agradant més, sense exageració amb mig "kinder" i la sorpresa en tenim ben bé prou, però...

El Cacaolat és una altre cosa... ens encanta ben fresquet, i com que els berenars ens costen tan, el batut de xocolata és ideal, ràpid i també molt embrutadís, jejeje!!!

Per això quan avui ha saltat el rumor de que es deixava de comercialitzar als súpers, he pensat recòrrer totes les botigues de Cardona i comprar-los tots... La noticia tenia una segona part, la empresa només el comercialitzaria en el sector de la hosteleria... No m'ho puc creure...

Heu demanat mai un Cacaolat en un Bar, jo la primera vegada amb el meu pare, em vaig pensar que s'havien equivocat amb el preu, més de 2 euros... La veritat tal i com està la cosa, en Madou continuarà bebent mentre pugui Cacaolat a casa, a fora... ja en parlarem.

De totes maneres espero que sigui una falsa alarma, i que una de les begudes de la meva infantesa, ho continui sent pel meu peke...

Muaks!!!

1 comentari:

  1. No té gaire lògica que tal i com estan les coses aquesta empresa decideixi reduir mercat en comptes d'ampliar-lo... si ho fan, els seus motius tindran.
    A casa més que costar-nos els berenars, que també... el què costa és la llet... més que res perque per esmorzar no li entra i per berenar tampoc... per aixo també recorro els batuts de xocolata a mig matí o mitja tarda... jo he provat també els de puleva que posa que un 90% és llet i tenen el mateix èxit que el cacaolat.
    Això si, ell l'ou kinder (pel què sé, ja que jo encara no n'hi he donat) se'l fot sencer.
    Laura.

    ResponElimina