divendres, 1 de gener del 2010

Cap d'any a casa

No sabíem si riure o plorar... Després de passar la tarda al lokal, amb la colla preparant el sopar i posar-se les botes menjant... En Madou en arribar a casa va sopar igual que els cosinets, pizza, calamars, gambes, paté... i quan ja no li donàvem res, va enfilar-se a la taula per aconseguir un tros de pà, passant per damunt de plats, i tot... En Kiko i jo ens varem haver de girar, perquè és un tragón, jejeje!!!
Res després com un campió fins a la una fent gresca i xerinola, avui a les 9 s'ha llevat de molt bon humor, nosaltres també sense ressaca, i ara anem a passejar amb els cosinets i en Denis, que sembla que mica en mica es van fent amics!!!
Muaks...
Us prometo foto de la pizza!!!

3 comentaris:

  1. Hola,

    Ante todo, querríamos felicitaros por vuestra nueva familia. Qué navidades más felices!!
    Mi marido y yo estamos adopctando en Malí (todavía estamos muy al principio) y navegando por la red hemos encontrado vuestro blog. Ahora debéis tener muy poco tiempo,pero si en algún momento es posible, nos encantaría poder haceros unas pocas preguntas acerca del vije de asignación, básicamente sobre orfanato y los niños. Por si acaso nos pudiésemos poner en contacto, os dejamos nuestra dirección de e-mail: aadopcionadopcion@gmail.com.
    De nuevo, enhorabuena y muchas felicidades!!!

    ResponElimina
  2. Aiiii....en Madou m'ha fet la tieta més feliç del món aquests 5 dies...ara ja l'enyoro, no ho puc evitar, però estic contenta de veure com esteu tots contents i feliços, de veure l'alegria del petitó que no para i no para i m'encantaaa, de veure tota la felicitat que envolta la familia i encara que sigui una miqueta lluny, jo ja el porto a dins el cor i no hi faltarà una foto apropet meu...Muxu per tots quatre!!!

    ResponElimina
  3. Marta y Kiko con esto de las fiestas, que todavía estoy fuera de viaje y el poco tiempo que me deja Armel cuando está de vacaciones en el cole, no he podido felicitaros por vuestra paternidad. Muchas felicidades por ese maravilloso hijo, seguro que sois los papás más felices del mundo y que Madou es muy feliz con vosotros. Os deseo lo mejor, un año 2010 lleno de ilusiones cumplidas y de momentos inolvidables con vuestro Madou.
    Bicos
    Fátima y Armel

    ResponElimina