diumenge, 20 de desembre del 2009

Bones Festes


Bon Nadal, Nochebuena, Cap d'any i Reis... Espero que aviat esteu en el embolic que estic jo!!!
No sé si hem connectaré des de Bamako, sinó fins d'aquí 8 dies, on una foto del meu angelet presidirà el blog...
Només desitjar-vos bones festes, amb la postal que hem fet... i dir-vos que tot arriba, a mi el destí m'ha deparat un Nadal especial i diferent... i sé m'ho ha dit en Santa que aviat hi hauran moltes papallones els les panxes a la bloggesfera...

Us estimo!!!

Muaks
A la tornada presentació d'en Madou!!!

8 comentaris:

  1. Ai, Marta, de debó que desde ben endins del meu cor us desitjo el millor pels dies que estan per arribar. Una forta abraçada i molt però que MOLT bon viatge i trobada amb en Madou!
    Per cert, m'encaten les fotos amb el Denis!

    ResponElimina
  2. Doncs això, que esperarem impacients el vostre retorn... i que tingueu estonetes per possar-nos al corrent de tot :-)
    Molt bon viatge i fins ben aviat!!!

    ResponElimina
  3. Germaneta!!!va va marxa i torna ràpid, estic ben nerviosa i il.lusionada perque torneu ja!!!BON VIATGE I FINS EL 29!!!US ESTIMEM!!!

    ResponElimina
  4. Molta sort!!!
    Us desitgem que vagi molt bé la primera abraçada amb en Madou.
    Aprofiteu aquest Nadal tant especial, sobretot ple de milers i milers petons.
    Un petó molt fort a tots quatre!!

    ResponElimina
  5. Bones festes i molt bon viatge... en tots els sentits!
    Una abraçada,
    Mariajo

    ResponElimina
  6. Aisss, que ja voleu!! Feliç trobada!! Que segur ho será, amb la màgia nadalenca que us envolta!!
    Un abraç, fum, fum, fum.

    ResponElimina
  7. Bon nadal per vosaltres també!!
    Us desitjo moooolt bon viatge i sobretot sobretot una trobada amb el voster fill... màgica!!
    Fins d'aquí a 8 dies... estarem esperant amb candeletes la foto del teu angelet.
    Laura.

    ResponElimina